25. lokakuuta 2011

Seventeen Forever

En oo koskaan kokenu sellasta yllätyksen ja liikutuksen tunnetta niinku viime viikon perjantaina kun mun ystävät järjesti mulle yllätyssynttärit ! Se tuli todellakin ihan puun takaa, en ois osannu kuvitellakaa et 5 mun kaveria ois piileskelly keittiössä sillä aikaa kun mun kaveri tuli mua vastaan eteiseen. Kakunki ne oli osannu tehä jossa oli Kertun marsipaanista tehty "mato".
Juhliminen jatku sitten lauantaina toisen kaveriporukan kanssa, ja tänään oli sitten sukulaisten vuoro. Niin ja nythän pitäis olla siinä kauneimmassa iässä mutta selkään koskee lauantaisen sohvalla nukkumisen takia. Ite sain minttusuklaa muffineitaki väännettyä joista kyllä unohtu maito mutta mitäs pienistä. Sen verra voisin todeta että mua ei oo luotu keittiöön. Korkeintaa valmisruokia lämmittämää. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti