21. helmikuuta 2013

I love my hair and my hair loves me

IMG_2564M IMG_2572M IMG_2588M

Jee! Vihdoinkin mulla on kuukausien kuolailun ja harkitsemisen jälkeen oma pinkki Tangle Teezer! Tosiaan en heti vakuuttunut harjasta kun ensimmäisen kerran kuulin siitä, mutta sitten liian moni bloggaaja kehui miten pieni ja kätevä tuo ihmeellinen harja voi olla, joten tässä sitä nyt ollaan. Alunperin mä lähdin hakemaan täytettä mun shampoovarastoon kaupungista ja törmäsin myös noihin Aussien shampoihin jotka on myös saaneet aikalailla kehuja. Sitten siinä samalla osui silmään noi värikkäät ihmeharjat joista yks päätti hypätä mun matkaan. Joten nyt mulla ois sitten kaks tuotetta testattavana, ja tähän asti toi pinkki härpäke on ollut kyllä erinomainen ostos. Jos omaat tällasen samanlaisen paksun ja värjätyn tukkapehkon kun mulla, suosittelen erittäin lämpimästi. Pitää varmaan joku päivä käydä ostamassa myös se matkakokoinen samanlainen jotta takut pysyy suorina myös liikkeessä. 

3 kommenttia:

  1. Olen kanssa todella pitkään åähkäillyt tuon harjan kanssa. Jotenkin tuntuu niin suolaiselta hinnalta hiusharjasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki puolisen vuotta luin eri blogeista kehuja tosta, mut en heti uskonu et tommone muovinpalanen voi olla niin ihmeellinen. Hassua, mut nyt en todellakaan vois vaihtaa tavalliseen hiusharjaan, on tuo niin järkyttävän hyvä. Pitää todellakin ite kokeilla omaan hiuspehkoon ennen kuin uskoon :---)

      Poista