22. elokuuta 2013

what i've been up to

IMG_0167MiiaB

Okei tästä se lähtee. Mulla alkoi vuoden kestävät graafisen suunnittelun ja kuvallisen viestinnän opinnot Helsingissä 19.8. klo. 10.00. Sinä maanantaiaamuna mä kuitenkin heräsin omasta sängystä tutussa talossa Mikkelissä. Missä meni vikaan? 
Koko kesän mulla on ollut vähän ristiriitaiset ajatukset Helsinkiin muuttamisen kanssa. Tutusta ja turvallisesta kaupungista lähteminen oli samaan aikaan sekä siistiä että pelottavaa. Vaikken oiskaan kokenut kaikkea sitä muutto-/asettautumis- ja elämisrumbaa siellä itekseen, se ei vaan tuntunut oikeelta vielä tässä vaiheessa mun elämää. Voin kuitenkin ajatella itteni Helsingissä tulevaisuudessa. Ehkä vuoden tai parin päästä. Mutta en nyt. Nyt mun paikka on täällä. 

IMG_0289MMM

Ai että mitäkö mä sitten teen ens vuoden? Näin alkuun hoidan keskeneräiset asiat pois mun kalenterista. Parin lukioaineen uusimista ja tanssidiplomin loppuunsaattamista syksyllä. Myös avoimessa amk:ssa opiskelu ja töiden hakeminen on mun to do-listalla. Omistaudun tanssille ja kavereiden vietäväks, sillä ne on ne asiat jotka saa mut aina hymyilemään. Näiden juttujen jälkeen mä oon avoin kaikille mahdollisuuksille. Mun opintojen suunnasta oon kuitenkin 98 % varma, ellei mitään radikaalia muutosta tapahdu mun pään sisällä. Kuvat, värit ja tekstit on nähtävästi se mun juttu. 

IMG_0232M

Ja mitä tähän blogiin tulee, mä kadotin hetkellisesti mun inspiraation, ja ehkä hyvä niin. Joskus on pakko huilia tärkeistäkin asioista. Mulla oli kesällä niin paljon muuta tekemistä, että saattoi kulua yli viikko etten käynyt bloggerissa. Mä unohdin hetkeks sen, mikä pitää mut joka päivä järjissäni. Kamera on maannut hyllyssä niin kauan pölyyntymässä, että ihan hävettää. Nyt mun päätösten myötä tunnen, kuinka se inspiraatio hiipii hitaasti mutta varmasti tähän hommaan. Alotin sen uuden bannerin kasaamisella, joka tuntu taas niin vapauttavalta. Mä oon taas innostunut syksystä, kauniista kuvista, pehmeistä neuleista ja Kings of Leonista. Mä tiedän olevani elossa. Mä tunnen sen. Joskus se ei vaan oo niin helppoa. 

4 kommenttia:

  1. jihuu nyt ku jäät tänne niin voidaan viettää aikaa yhdessä! järkätää joku tyttöjen ilta et voijjaa pitkästä aikaa nähä kunnolla <3!! puss

    t. mänty tai sieni, kumpi nyt olinkaa ;) haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon sit joka päivä sun oven takana ;) mut joo järkätää!

      Poista