11. lokakuuta 2013

i'm alive

IMG_9406M IMG_9926M IMG_0025M IMG_9988M IMG_9366M IMG_9462M IMG_0016M IMG_003M

While I was gone, oon muun muassa: stressannu äidinkielen ja enkun kirjotusten uusintaa, mutta saanut niistä kuitenkin yllättävän hyvät lähtöpisteet, käynyt kampaajalla vahvistamassa liukuvärjäystä, ollut päiviä tekemättä mitään sen kummempaa, juonut laittoman paljon kahvia, maannut sängyssä 39 asteen kuumeessa, käynyt nauttimassa tanssitunneista, jäätynyt kylmyyteen aamulla ja läkähtänyt kuumuuteen päivällä, saanut uusia kavereita, luopunut vaatteista maanantaina alkavalle kirpparille, löytänyt uutta musiikkia, kuluttanut tuhottoman paljon aikaa Vinen selailuun, viettänyt aikaa mahtavassa seurassa, opiskellut avoimessa amk:ssa graafisten julkaisujen kurssia, turhautunut monestakin asiasta, saanut mun blogin uuteen blogisivustoon nimeltä bubblare.fi , käynyt Jyväskylässä moikkaa kavereita, miettinyt mitä mä haluan elämältä, nauttinut nuoruudesta, vihannut iOS 7, addiktoitunut latteen, elänyt hetkessä, surenut mun kameran vanhuutta, miettinyt mihin haen opiskelemaan ens keväänä, kasvattanut ahkerasti mun kynsiä, kuvannut huonepostauksen (VIHDOIN),  käynyt Helsingissä extempore-reissulla, aloittanut ens kesää varten kuntoilun (hahaha), antanut fiiliksen viedä mukanaan, haaveillut ja katsonut sekä inspiroitunut tanssivideoista. 
Jep, tällasta mun elämä on ollut. 

3 kommenttia:

  1. mä en tiedä et tuleeko tää kommentti nyt jonkun kymmenen kertaa kun mun netti pätkii koko ajan mut eniweis, sun blogis on aivan mahtava! Linkitin tän tonne mun suosikkiblogit postaukseen :-)
    http://chaasingthesun.blogspot.fi/2013/10/linkita-blogisi-postauksen-suosikit.html

    VastaaPoista