14. joulukuuta 2013

kuulumisia

IMG_0090M IMG_0108M IMG_0193M

Viime viikolla oli tarpeeks hässäkkää kolmelle päivälle. Keskiviikkona tehtiin kavereiden kanssa pikainen reissu Helsinkiin, sillä seuraava päivänä olis kaverin ylppärit, eikä juhlakalulle ollut löytynyt mekkoa vielä siinä vaiheessa. Mekko kuitenkin löytyi, enkä mäkään lähtenyt tyhjin käsin kotiin päin. Seuraavan päivän juhlia silmällä pitäen mä ostin toisessa kuvassa näkyvän rannekorun, johon ihastuin ihan täysin heti nähtyäni sen. Torstai ja perjantai oli yhtä juhlahumua, ja univelkaakin tais tulla taas ihan kiitettävästi. Sain myös tuliaisia ruotsin puolelta VS:stä ja Starbuckista. Oon toivonu jo pitkään että joku tois mulle ulkomailta joskus tommosen mukana kuljetettavan Starbucks mukin, jotta voin liikkeellä ottaa siihen mukaan kahvia/smoothieta/vettä. Ja nyt oon naurettavan onnellinen kun sain sen, haha. 

Tän viikon oon tehny avoimen amk kurssin lopputyötä, ja oottanu et pääsee esiintymään taas lavalle. Eilen polkastiin käyntiin meidän tanssiopiston joulunäytökset, ja tänään ois vielä kaks jäljellä. Vaikka oon neljässä esityksessä, ja takahuoneessa on hässääkkää ja kiirettä, rakastan sitä tunnetta kun on minuutti aikaa vaihtaa seuraavan esityksen vaatteet ja juosta takasin lavalle. Kaiken ylittää kuitenkin se tunne, minkä lavalla saa. Adrenaliini virtaa ja pääsee näyttää täydelle katsomolle mitä osaa. En lopettais tanssimista mistään hinnasta. Innolla ootan siis iltapäivää ja iltaa! 


2 kommenttia: