30. maaliskuuta 2013

I NEED A PAIR OF THESE

IMG_5499sun

Nimittäin aurinkolasit. Ensimmäinen keväinen viikko on startannu ja aurinko on paistanu joka päivä, joten mä rupesin penkomaan kaappejani sinne unohtuneiden aurinkolasien toivossa. Turhautuneena löysin vain mun parin vuoden kestosuosikit joissa on enemmän naarmuja kun laki sallii. Eli suoraan sanottuna nään paremmin auringonpaisteessa ilman niitä kun ne nenällä. Uskollisesti ne on mua palvellukin, mutta minä en niitä suojellu vaan nakkasin ne aina kassiin ilman mitään suojapussukkaa. Joten ihan mun silmäparkoja ja tulevaa kesää ajatellen luulen, että on aika ostaa uudet palvelemaan mua. Kokosin yläpuolella olevaan kuvaan muutamat kuumat suosikit mitä netistä löysin! 

1. Gina Tricot täältä
2. Bik Bok täältä
3. H&M täältä
4. Giant Vintage täältä
5. Giant Vintage täältä

Kelpuuttaisin noi kaikki mun hellään huomaan, mutta jos edes ne yhdet saisin niin oisin ihan super iloinen! Suuntana siis heti tiistaina aurinkolasikaupat! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti