23. huhtikuuta 2013

late night post

IMG_6361M IMG_6058M IMG_6032M IMG_6399M


Helouuuu, nyt vähän tällasta pikaista sekalasita postausta, koska mun pitäis olla jo nukkumassa jos meinaan olla 02.00 hereillä lähössä hakee veljee lentokentälle! Onneks mun ei tarvii ajaa yöllä. Toivottavasti. Mutta sitten tän kaiken aamuhärdellin jälkeen suunnataan äitsykkelin kanssa Lahden hoodeille etsimään mulle mekkoa ylppäreihin! Mulla on jo vähän aikaa ollu aika tarkka kuva minkälaisen haluaisin, mutta saa nähä mite mielipiteet muuttuu huomenna ku saa kokeilla monia mieluisia mekkoja! 
Toinen asia oli semmoinen asia, että tilasin noin viikko sitten pretty.fi verkkokaupasta kourallisen meikkejä ja pari sivellintä. Tuolla on musta ihan kohtuulliset hinnat, jos vertaa vaikka perus kosmetiikkakaupan hintoihin, mutta tietysti merkki ja laatukin ratkaisee. Tilasin siis Coastal Scents Classis Blender Crease Natural luomivärisiveltimen, Coastal Scents Classic Detail Natural Mini luomivärisiveltimen, Sleek MakeUP Eau La La Pencil Canary Yellow rajauskynän ja Beauty UK7 Naked Eye Shadow Palette luomiväripaletin. Yhteensä näille tuotteille tuli hintaa vähän yli parikymppiä, ja toimituskin tapahtui kahdessa päivässä! Nää tuotteethan tuli mun postilaatikkoon jo viimeviikolla, ja rupesin heti innoissani käyttämään noita etten kerennyt kuvaamaan niitä tänne ollenkaan! Parempi myöhään kuin ei millonkaan, eh? Se siis tarkottaa että itse olin enemmän kuin tyytyväinen tähän verkkokauppaan, ja aion varmasti tulevaisuudessakin haalia meikkejä sieltä mun meikkipussiin! Nyt kuitenkin unten maille, oon huomenna varmaan ihan pyörällä kaikista mekoista ihan ilman univajaustakin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti