12. kesäkuuta 2013

levikset repes

IMG_8937M IMG_8929M IMG_8926M


Havahduin yks lämmin kesäpäivä siihen, että mulla ei oo erityisen paljoo kesähepeneitä. Astelin +25 auringonpaisteessa mustat dr.Denimit jalassa ja puolipitkähihanen päällä. Aattelin sit heti työpäivän jälkeen lähtee kiertelee muutamat kaupat läpi siinä toivossa että löytäisin jotain kivaa kesäistä täytettä mun vaatekaappiin. Oikeestaan en ees ettiny mitään erikoista, nää vaan tupsahti mun eteen ja suostutteli (siihen mitään suostuttelemista tarvittu) viemään ne kotiin. Noi revityt vaaleet farkut on niiiiin täydelliset, oon unelmoinu just samanlaisista jo pari vuotta, ja nyt ne löys mut. Samoin nuo mustat tähtiballerinat, simppelit mutta kuitenkin jotain erikoista yksityiskohtaa. Tuo lehti oli sit intuiitio-ostos, ja ostin sen puoliks ton ilmasen maskaran takia, joka sattu olemaan jo valmiiks rikki. Oon niin kaikkien tommosten vähänki ilmasten tavaroiden ja mainosten uhri hahahah.

4 kommenttia: