30. kesäkuuta 2013

weekend

IMG_9342M IMG_9364M


Elämäni parhaat festarit takana huippuporukalla, eikä mulla oo yhtään kamerakameralla otettua kuvaa tapahtumasta! Tässä vaiheessa kiitän niitä älykkäitä ihmisiä, jotka keksi yhdistää kameran puhelimeen. Kiitos siis siitä.
30 Seconds to Mars ja Paramore, monta vuotta oon oottanu että noi bändit näkisin muualtakin kun youtubesta, ja hyvin odotetun ajan jälkeen mun odotus palkittiin. Vaikka toinen bändeistä onkin muuttanut hieman kokoonpanoaan, molemmat oli niin hyviä ku saatoin unelmoida. Ja Jared Leto... Ah, tarvitaanko sen täydellisyyden kuvaamiseen ollenkaan sanoja! Vaikka converseista löytyykin hiekkaa vielä seuraavat kaks viikkoo, oli joka hetki sen arvosta. Tosi hyvin järjestetty festari ja menisin kyllä heti uudestaan. Ens kesää siis odotellessa!

Yllä olevat kuvat saattaa viitata siihen että löysin festaripäivien välissä myös jotain kotiin viemisiä. Vaikka alet oli just alkanut, en jaksanut kauaa penkoa vaatekauppoja, vaan tarkastelin ne vaan päälisin puolin. Ihmisiä oli kun muurahaisia ja vaatteita sitäkin enemmän. Stockalla sain kulutettua kuitenkin mun just saadut muutaman kympin palkat noihin MACin kosteusvoiteeseen ja meikkivoiteeseen. Olin jo etukäteen päättänyt, että kun seuraavan kerran asioin Helsingissä käyn nappaamassa mukaani kyseisen meikkivoiteen, jota oon youtubessa meikkigurujen nähny palvovan. Istahdin sitten joksikin aikaa meikattavaksi, ja myyjän kehuja ja neuvoja noudattaen otin kyseisen kosteusvoiteenkin matkaani. Harvemmin käytän kerralla 70 euroa meikkeihin, mutta tällä kertaa olin varma etten tulis tällä kertaa pettymään. Arvostan myyjiä jotka ei myy sitä ensimmäistä ja kalleinta vaihtoehtoa, vaan oikeesti etsii asiakkaalleen parhaiten soveltuvan tuotteen. Sellasta asiakaspalvelua saa nykyään harvoin, ja oon happy että semmosia myyjiä vielä löytyy! 

Onnellisena mutta väsyneenä isken vielä loppuun parit kuvat Instagramin ihmeellisestä maailmasta kuluneelta viikonlopulta. Huippua alkavaa viikkoa kaikille!



15dd4f96e0d511e2a2e222000a9e48a3_7

5 kommenttia:

  1. MACin meikit on kyllä parhautta! Ite oon käyttäny jo pari vuotta MACin Plush Lash ripsaria ja se on kyllä mulle paras ripsari ikinä :)
    Täytyy varmaan joskus noita MACin meikkivoiteitakin kokeilla, oon kuullu niistä pelkkää hyvää!

    http://suklaatilanne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne todellakin on! Ihastuin tohon meikkivoiteeseen heti, kannattaa kokeilla! :--)

      Poista
  2. Wooow oot niin nättii!!! Mistä oot ostanu ton hameen ja paidan tossa kuvassa missä sulla näkyy molemmat :3
    Yks mun lempiblogeista!!:):)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa ihana kiitos! hame on vero modasta ja paita puolestaan ginasta, jolle näytin vähän saksia (:

      Poista
    2. Ainiin joo toi on se paita,tosi nätti!:)

      Poista